Tab Menu

Friday, January 7, 2011

E-Novel_TAKDIR CINTA LUKA

Assalamualaikum  Pengunjung Blog Kita...

Sesiapa yang sudah mengikuti siri e-novel ini pasti tidak sabar untuk mengetahui kesudahan cerita ini. Atas masalah kesulitan siri e-novel dimasukkan agak lambat dan sedikit demi sedikit kerana line broadband teruk nak mampus! Geram pun ada! Kita bayar tiap-tiap tapi line lembab mengalahkan siput!

Sinopsis:

Nur Sufi Batrisyah tidak mendambakan sebuah cinta untuk dimiliki. Hati yang terluka oleh cinta semalam menjadikan Batrisyah berhati dingin. Namun sebenarnya dia seorang gadis yang mudah terguris hatinya. Syed Ibtisyam lelaki yang tidak pernah jemu mengejar cinta Batrisyah. Kesungguhan yang ditampilkan oleh lelaki itu membuatkan Batrstah rasa terharu dan cuba belajar untuk menerima cinta Syed Ibtisyam.Tanpa sedar melukakan hati Baby Liyana yang telah lama menaruh hati pada lelaki itu hingga sanggup mengkhianati sahabat sendiri.

Kecewa dengan pengkhianatan untuk kali kedua, Batrisyah membawa diri sekali. Ketika dia mengubat hati yang terluka dengan perkahwinan Syed Ibtisyam dan Baby Liyana, Faliq hadir menghulurkan cintanya. Nyata lelaki itu telah lama memendamkan perasaan terhadap Batrisyah. Kini dia memberanikan meluahkan perasaan setelah hati Batrisyah tidak dimiliki sesiapa lagi.

Cinta Faliq bersambut, tapi dugaan TUHAN menguji cinta Batrisyah dan Faliq. Cinta itu tetap menuntut pengorbanan dari Batrisyah. Demi sekeping hati seorang ibu, Batrisyah rela melepaskan cinta Faliq. Biar Faliq membenci dirinya asalkan hatinya tidak berubah mencintai lelaki sampai ke nafas terakhirnya.

No comments:

Post a Comment