Tab Menu

Followers

Thursday, July 28, 2011

Manuskrip Queen Control

Alhamdulillah...Kini pihak Kaki Novel telah meminta manuskrip 'Queen Control', jadi kini saya sedang berusaha menyiapkan manuskrip ini selepas Coke and Sundae II. Rezaki kata orang ^_^)) terlebih maklum saya memang senang bekerja sama dengan Warga Kaki Novel. Cover Kaki Novel sentiasa buat saya rasa tertarik. Mudah-mudahan Kaki Novel dimurah rezeki sentiasa. Seperti sedia maklum saya akan berehat dalam masa setengah tahun (Setelah berfikir masaka-masak) setelah menyiapkan manuskrip 'Queen Control' nanti. Blog di sini tidak menyepi akan sentiasa aktif apabila saya ada masa untuk mencoret. 

Untuk pembaca 'Queen Control' sama-sama kita doakan agar novel ini mampu menjadi tarikan umum. Saya berfikiran terbuka menerima kritikkan anda. Mungkin ada segelintir yang tidak menyenangi cara penulisan saya yang adakalanya sempoi dan ringan Hehehehehe...^_^)) Saya sedia menerima teguran juga. 

Akhirnya sekali nak cakap...happy nya 'Queen Control' juga bakal jadi versi cetak ^_^)) Saya akan berusaha buat yang terbaik!!! 



5 comments:

  1. sis tak sabar nak tunggu QC keluar..
    nanti dah publish gitau ye..
    aja..aja...fighting..

    ReplyDelete
  2. wa,,x sabar nk tnggu nvel 2 publish..sy memng minat gila dgn karya2 akak..marvellous la...

    ReplyDelete
  3. Congrates!!! Memang tak sabar nak jadikan novel ni hak milik peribadi juga.. :-) chayyok!!! 3x

    ReplyDelete
  4. wahhhh..bestnyer queen cntrl nk jdik versi cetak..citer ni best sbb lain drpd yg lain..wajib beli klu dh kluar jdik buku..

    ReplyDelete