Tab Menu

Followers

Friday, July 29, 2011

SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK!

Pejam celik-pejam celik kita bakal menyambut bulan Ramadan dan selepas itu Hari Raya Aidilfitri. Bab bangun nak sahur ini yang malas. Hehehehe...tapi kena sahur juga walaupun hanya minum segelas air. Saya ni tak berapa kisah sangat pasal makan. Kalau pergi bazar pun berli kuih dan apa yang nak dimakan. Contohnya Mihun sup ke? Bulan ramadan pun makan tak banyak just minum air yang lebih. Hehehehe..

Gembira tidak terkata bila bos bagi cuti 1 Ogos dan 2 Ogos 2011. Tq bos! Yes, Boss! (Teringat pulak pada novel karya Areila Sahimi yang kini sedang dalam pembacaanku. Best-best!) Apalagi cuti balik kampunglah. 27hb Ogos 2011 kena berada di BOOKFEST pulak. Ada Anugerah Pilihan Pembaca berita Harian.

Oklah pembaca 'Laman Kita Mencoret'! Saya ingin mengucapkan selamat menjalani ibadat puasa! Puasa penuh tahu! ^_^)) Kalau yang perempuan tu, faham-faham sajalah ye.



2 comments:

  1. Salam Ramadhan, selamat berpuasa Ilya... Semoga kita dikurniakan kesihatan yang baik untuk beribadah di bulan yg mulia ini... Take care!

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa sis...

    ReplyDelete