Tab Menu

Followers

Wednesday, July 9, 2014

QUEEN CONTROL - Order sudah dibuka!


300 TERAWAL SAHAJA DI BUKA!!!!
ORDER ONLINE SEKARANG
* 300 untuk order online selebihnya akan masuk ke kedai-kedai buku selepas raya nanti.

Queen Control - Ilya Abdullah

Wanita ego dan berkerjaya, itulah Putri Tasnim. Pantang mengalah sebelum rebah kata orang. Dia sentiasa ego dan megah dengan keupayaannya sendiri. Eksiden yang tidak menduga mengubah segalanya. Putri Tasnim rebah dan pitam apabila kena tangkap basah dengan seorang lelaki yang tidak kenali. Sudah poyo, menyakitkan hati pula. Buat baik dengan orang tetapi ini balasan dia dapat. Kahwin free tanpa pelamin, pengapit dan tetamu. Keluar air mata darah sekalipun benda dah nak jadi. Status bujang bertukar status sudah berkahwin. Rahsia perlu disimpan dengan kemas. Biar pecah di perut, jangan pecah di mulut kata orang. Siapa agaknya suami ekspress Putri Tasnim ini? Tiryaq Megat Eskandar, namanya unik dan jarang didengari.

"Mamat tu selalu buat I darah tinggi!" ~ Putri Tasnim

Kenyataan itu memang memeritkan Putri Tansim. Dia jadi puting beliung pun Tiryaq masih boleh buat selamba dek dia. Apa sahaja kerja dalam rumah Tiryaq uruskan sampaikan ada tikanya Putri Tasnim rasa malu. Rahsia yang ingin disimpan kemas terbongkar jua gara-gara sikap bijak pandai Tiryaq pada umum. Habis semua orang tahu termasuk musuh ketat dan angkatan mesyuarat tingkap.

"I tidak akan biarkan mereka bahagia..." ~ Tengku Tyea

Tiryaq ini banyak agenda tersembunyi. Adakala buat Putri Tasnim rasa ragu maka dia pasang spy untuk Tiryaq. Dia hendak tahu siapa suaminya yang tampak seperti blur dan poyo tetapi ada udang di sebalik batu. Bila sudah jatuh sayang makin sukar Putri Tasnim mahu melepaskan Tiryaq pergi. Rindu sudah bertamu dan cinta bersemi di hati.

Bak kata Tiryaq: No one is perfect, that’s why pencils have erasers.

UNTUK QC SAHAJA : (300 terawal hampir penuh)
RM 35.00 SEM TERMASUK POSTAGE
RM 39.00 S/S TERMASUK POSTAGE

NO AKAUN MAYBANK 5581 1851 2818 CUTE KREATIF
PM DETAIL ORDER ANDA DI FANPAGES CUTE KREATIF:https://www.facebook.com/Cutekreatif?

NAMA:
ALAMAT:
NO TEL:
JUDUL NOVEL:
JUMLAH NOVEL:
DAN BUKTI PEMBAYARAN ANDA:

4 comments: