Tab Menu

Followers

Tuesday, September 6, 2011

APP BERITA HARIAN - TAK MENANG TAPI TERCALON!

Alhamdulillah...tak sangka tercalon walaupun ramai dok kritik dan kutuk coke and sundae. Macam-macam dugaan saya terima bila novel ini lahir di pasaran. Siapa kata hidup ini tiada dugaan kan? Rezeki itu datang dari Allah dan DIA maha mengetahuinya. Terima KAKI NOVEL sebab sudi menerbitkan hasil karya penulis biasa macam saya. Saya bukan menulis mahu mendebik dada atau bermegah-megah dengan karya saya jadi saya tak layak memberikan tunjuk ajar pada penulis lain setakat sikit-sikit itu bolehlah berkongsi ilmu. Saya sudah menulis dengan serius bukan sekadar hendak main-main dalam bidang penulisan ini. Mungkin ada karya yang tidak diterbitkan tapi saya mahu karya saya mendapat perhatian pembaca blog saya yang tidak jemu-jemu melawat di sini. Saya sudah mula semak tatabahasa terkini sebab dulu saya seorang yang begitu mementingkan ejaan dan penyusunan ayat dalam karangan saya hehehehe...budak ratu BM dulu kan. 

 Ada banyak karya teman-teman yg bakal saya siapkan...jadi agak sibuk sedikit. Ada juga karya-karya yang bakal ditamatkan di sini. Harap sabar menunggu ya. Blog ini akan jadi sepenuhnya untuk e-novel saya semua dan saya akan buat blog untuk coretan saya sendiri nanti. Saya asingkan blog cerpen dan e-novel seram/thriller senang nak carikan. Blog akan diubahsuai. Bulan puasa ini berat badan menurun teruk. Maklumlah pelbagai masalah peribadai menyusul. Saya nak mengucapkan ribuan terima kasih yang menyokong dan mengundi Coke and Sundae.

 Lepas ini giliran Coke and Sundae II yang sedang dinanti-nantikan oleh pembaca. Harap bersabar ya bukan mudah mahu menerbitkan sebuah novel ini. Kena tunggu giliran dan bersabar. InsyaALLAH saya menjanjikan sajian karya Coke and Sundae dengan lebih dewasa jalan ceritanya sedikit di samping lebih tebal dari yang pertama bukan saya tidak mahu menulis tebal-tebal ni takut meleret nanti bosan pulak. Kemudian giliran Queen Control bakal menyusul yang ini tak tahu terbit bila? Dan Jeng! Jeng! Pengenalan dengan seorang mat saleh malam tadi membuat saya mahu membuat satu karya lebih maju ke hadapan (InsyaALLAH) seorang gadis melayu dengan lelaki berbangsa german ...Tajuk tiada lagi hehehehehe...mahu gantikan Takdir Cinta dan Mahligai Air Mata yang akan ditamatkan dalam blog ini nanti.

Salam aidilfitri...

2 comments:

  1. Tahniah, Ilya..

    Walaupun tak menang.. masuk senarai tu dah kira menang jugak...

    Tak sabar nak bacer C&S 11 dan QC..

    All the best to u... semoga dipermudahkanNya..

    ReplyDelete
  2. akak xpandai nk karang ayat2 ni...
    karya ilya mmg lain..teruskan berkarya..jangan putus asa wlu dugaan apa pun yg datang..
    cerita seram,cinta ilya mmg best,,
    xsabar nk tunggu QC..

    ReplyDelete