Tab Menu

Followers

Tuesday, June 28, 2011

E-Novel terakhir dari akak - Terpukau Seribu Rindu

Terpukau Seribu Rindu: Eleanor terpaksa beralah dan jauh merantau demi kasih dan sayangnya pada wanita yang dipanggil ibu itu. Pahit harus ditelan jua kerana dia hanya anak tiri pada wanita itu, Ibunya dianggap sebagai seorang perampas dan perosak. Di bumi asing ini dia bertemu dengan seorang pemuda Melayu bernama Haqq. Pelayan kafe yang sentiasa manis dengan senyuman di bibir. Haqq lelaki yang punya pelbagai ragam dan kerenah. Bersama Haqq dia lupa segala beban masalahnya...

Haqq seorang pemendam perasaan. Dia lelaki miskin yang tiada ibu mahu pun bapa dari kecil. Rumah anak yatim itu tempat dia dibesarkan. Haqq sentiasa mahukan orang-orang disekelilingnya tersenyum sedangkan hatinya sering menangis sendiri.

Bila perpisahan terjalin Eleanor mula rasa kesunyian...Menyedari ada satu perasaan kian bercambah di hati tatkala dia bersama Haqq, namun adakah Haqq punya jua perasaan sepertinya?

4 comments:

  1. npe nk berhenti menulis....sume krya adik best2 belaka...tlg ler jgn berhenti tp berhenti rehat xpe lh...

    ReplyDelete
  2. Hehehehe....kira behenti menulis ni macam berehatlah Wawa...Tq sebab menyokong akak :D:

    ReplyDelete
  3. ala da x nk menulis da ker kak ilya?jgnla..ase mcm hilang something plak..yerla hari2 bukak blog nnt kalo da x menulis da xtau nk bukak ape..jgnla yer kak ilya ;)

    ReplyDelete
  4. akak ilya.......... sedihnya klw akak stop.. :( kitaorg nk baca sume crita akak.. semua best! santai.. T_T
    apa2 pn km doakan akak bahagia selalu.. May Allah bless u always.. ^_^))

    ReplyDelete