Tab Menu

Followers

Tuesday, April 5, 2011

Penanda Buku Untuk PBAKL

Cenderahati untuk pembaca 



MySpaceBagi pembaca coke and sundae saya bagi bookmarks yang ini. Maaflah kalau tak cantik. Saya reka sendiri je ni. Anda boleh dapat bookmarks ini di PBAKL dan di event saya dekat Popular ampang point pada 9 April 2011 ini.

Maybe ada rezeki saya akan buat keychain pula tapi jumla terhadlah. Ada terpikir nak buat bookmarks banyak2 sikit untuk pembaca yang beli novel dengan saya. Seronoklah bagi cenderahati kecil ini. 













Yang ini pula untuk 566 HMC...Hehehehe khas buat pembaca-pembaca saya. Ini pun main reka sendiri aje.Nanti nak reka pendanda buku untuk CNS II pulak. huhuhuhu.

Tengah fikir gambar untuk bookmarks yang seterusnya. Nak buat comelnya punya. Satu malam siapkan rekaan bookmarks ni. Nak cari balik buku rujukan masa belajar Institut Generasi dulu. Nak latih tubi Adobe Illustrator semula. Hehehehe Dulu kira boleh pakar gak pakai Illustrator tapi sekarang dah berkarat dah. Huhuhuhu MySpace

7 comments:

  1. Cantiknye..... WC nk la penanda buku tu... Kak Ilya pergi PBAKL 23 april kn?

    ReplyDelete
  2. Ya akan ada di sana pada 23 april :H:

    ReplyDelete
  3. cantiklah....
    macam mana nak dapatkan....

    ReplyDelete
  4. kak ilya..kena beli novel gak ke??
    kalo mmg dh beli novel kak ilya..
    mcm mn nk dapat penanda buku tue??

    ReplyDelete
  5. Seed...akak reka sendiri...nanti ada lg. :H:

    Azureen: dah ada pun tak per :H: nanti akak bg Azureen dua2 janji ada dua2 buku tersebut

    ReplyDelete
  6. wahh ! cantik laa kak ilyaa , btw akak ilya ade at 23/4 an ? dari pukul brape until bile ? nad memang excited nak beli since nampak at penulisan2u . siap kumpul duit neh . hee :)

    ReplyDelete